فرماندار یزد :

با گسترش فرهنگ تعاون، وحدت و هم دلی در جامعه حاکم و ابتکارها و نوآوری ها شکوفا می شود.

یزدفردا:عزیز الله سیفی با مهم دانستن نقش تعاون و تعاونی ها در اقتصاد ملی ، تأکید کرد باید روحیه تعاون و همکاری را در جامعه بسط و گسترش دهیم.
عزیز الله سیفی با بیان اینکه  تعاونی ها سازمان ها و نهادهای مردمی هستند که در عین برخورداری از خصوصیات و مشخصات یک واحد اقتصادی و تجاری ، دارای ارزش های مکتبی و اجتماعی هم می باشند و می توانند مبین تلاش های دسته جمعی و گروهی اعضای تشکیل دهنده تعاونی برای نیل به اهداف مشترک و پیشرفت و توسعه باشند خاطر نشان کرد تعاون و همکاری متقابل می تواند زمینه های یگانگی هر چه بیشتر مردم را فراهم نماید به همین دلیل در قانون اساسی کشور به بخش تعاون در کنار دو بخش دولتی و خصوصی توجه خاص شده است.
فرماندار: تعاون وهمکاری و همیاری را الزام ذاتی انسان دانسته و تصریح نمود: انسان به دلیل نقص و ضعف به تنهایی قادر به برآورده کردن نیازهای خود نیست و لاجرم نیاز به تعاون در زندگی انسانی اجتناب ناپذیر خواهد بود.لذا باید قوانین این حوزه از نرمی و پویایی و نیز قاطعیت لازم جهت جلوگیری از سوء استفاده های احتمالی برخوردار باشد تا با گسترش فرهنگ تعاون، وحدت و هم دلی در جامعه حاکم و ابتکارها و نوآوری ها شکوفا  شود.
وی در ادامه با اشاره به نام گذاری امسال به عنوان سال جهاد اقتصادی از سوی مقام معظم رهبری جايگاه تعاون  و تعاونی ها را به عنوان يكی از پايه‌های اقتصادی نظام كه در پيشبرد اهداف نظام نقش به‌سزايی دارد را مهم دانست..
سیفی در پایان ضمن گرامیداشت هفته تعاون از همه مسئولین ذیربط خواست تا با بستر سازی مناسب زمینه را برای افزایش روحیه تعاون در بین مردم فراهم کنند.
روابط عمومی


  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا